Gajówka.

Gajówka.
Gajówka. Widok z naszej sypialni w maju.

O mnie

Moje zdjęcie
Witam u siebie. Lubię pisać o życiu, podróżach i trochę o przemijaniu.

piątek, 23 grudnia 2011

Merry Xmas from Palm Beach County.

Moje ostatnie Boże Narodzenie było dla mnie, jak czarodziejskie i magiczne momenty ze słodkich  amerykańskich świątecznych piosenek.  Zmiana stanu cywilnego w takich  egzotycznych okolicznościach/ ..przyrody/ sprawiła, że poczułam się sama wyjątkowa, a mój szalony małżonek z  niekłamanym zapałem utrwala we mnie poczucie wyjątkowości. To bardzo miłe. Z przyjemnością wracam do tych wspomnień. Chciałabym życzyć wszystkim wspaniałych Świąt, radosnych i wymarzonych, oraz szczęśliwej realizacji  planów i zamierzeń w nadchodzącym Nowym Roku!

4 komentarze:

  1. Tobie również wesołych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowych, radosnych pelnych uczucia swiat...i ciaglego poczucia wyjatkowosci utrwalanego w Tobie przez Twojego meza i w Nim przez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie rowniez, ardiolo, radosnych swiat przy boku tych ktorzy Cie kochaja!

    OdpowiedzUsuń
  4. A zatem życzę Świąt takich jakich sama sobie życzysz, bez ulegania modom, zwyczajom, wbrew sobie. I życzę samych wyjątkowych chwil u boku drogiej ci osoby

    OdpowiedzUsuń