Gajówka.

Gajówka.
Gajówka. Widok z naszej sypialni w maju.

O mnie

Moje zdjęcie
Witam u siebie. Lubię pisać o życiu, podróżach i trochę o przemijaniu.

czwartek, 10 listopada 2011

Jasne strony jesieni.

In the garden


Homps
W alejce des Remparts w naszym Pepieux.
Czasami kwiaty rosną na kamieniu, jak w górach
Po zamieszczeniu zdjęć z Kanału du Midi tak mi się smutno zrobiło, bo to zamknięcie wody zapowiedziało naprawdę koniec lata. A tylu turystów przemieszczało się leniwie po kanale i tylko flagi rozpoznawaliśmy.W ostatnich trzech dniach udałam się na poszukiwanie weselszych zdjęć jesieni, jakby lato nadal było z nami. Za kamiennym ogrodzeniem i wytartymi drzwiami znalazłam  powrotem letnią aurę.Popatrzcie.




To kamienne ogrodzenie znalazłam w Homps, strasznie psy szczekały obok. 
Wybielony domek w Homps
To też w Homps

Kropelki w alejce des Remparts w Pepieux

Przed domkiem uroczej starszej pani w Homps

Pola za rzeką w Pepieux

Pechlaurier

Pechlaurier 55 lock, obok pustego Kanału
Lezignan
Olonzac

2 komentarze:

  1. Ja uparcie szukałam na Costa Brava złotej jesieni...........i dzisiaj znalazłam, moja radość była wielka.........ale tą jasna i przejrzystą jesień typowa dla południowej Francji i Hiszpanii tez bardzo lubię...szczególnie za kwiaty i słońce. Serdecznie Was oboje pozdrawiamy. Didi i Kamil

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj dzisiaj nie bylo za duzo slonca, dull, jak mowią Anglicy. Ale nadal cieplo, w cieniu 18 stopni. A ciemno sie robi przed 18.

    OdpowiedzUsuń