Gajówka.

Gajówka.
Gajówka. Widok z naszej sypialni w maju.

O mnie

Moje zdjęcie
Witam u siebie. Lubię pisać o życiu, podróżach i trochę o przemijaniu.

czwartek, 1 marca 2012

  1. Pogoda dla Pépieux, Francja- to w tej chwili, godz 15.00, 1 marca 2012.

    20 °C | °F
    czw.pt.sob.niedz.
    Liczne przejaśnieniaLiczne przejaśnieniaMożliwe opady deszczuMożliwe przejaśnienia
    Bezchmurnie


    Wiatr: wsch. o prędkości 8 km/h


    Wilgotność: 30%19°17°15°16°
  2. Wakacje w Pepieux

    Mam nadzieję, że dziewczyny we Włoszech mają podobne temperatury.

    Nawet w Polsce zapowiadają duże ocieplenie.

3 komentarze:

  1. U mnie sa wlanie takie temp. po poludniu okolo 20 stopni, po prostu bosko! Nawet lodziarnie zaczynaja otwierac i turysci zaczynaja zapelniac deptaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nawet w gorach tak cieplutko bylo, ze w t-shirtcie sie spacerowalo ;) a dzis znowu snieg, i dobrze, niech podsypie troche stoki!

    OdpowiedzUsuń