Gajówka.

Gajówka.
Gajówka. Widok z naszej sypialni w maju.

O mnie

Moje zdjęcie
Witam u siebie. Lubię pisać o życiu, podróżach i trochę o przemijaniu.

czwartek, 29 marca 2012

Make my day. Come for a visit .

 Z dedykacją dla moich uczniów.
 Przed przyjazdem do Francji miałam taką jedną inspirującą lekcję z moją ulubioną grupą w zastępstwie. Przy okazji  mille baisers pour tout le monde- vous me manquez- I miss you! Mnóstwo pocałunków dla wszystkich!
Tematem było 20 ways to enjoy yourself or to entertain yourself, anyway means the same. Podobal się nam pomysł take up a new hobby, splash in a pool, organize a pot luck party, have a sightseeing in your area, go away, bar hopping at the weekend, arrange a tropical entourage in your garden- room and have a coctail -Mojito for example.Było też coś about second hand shopping, ale u nas ten rodzaj zakupów utożsamiany jest z ograniczonymi funduszami, i nie każdy przyznaje się do takich okazji, chociaż kobiety powoli odkrywają niesamowite bargains w tych sklepach i warto tam się czasami zapuścić. A we Francji, czy Anglii targi typu vide greniere i car boot sale przyciągają tysiące, ale tam szuka się bardziej oryginalnych rekwizytów niż odzieży. W angielskich second hand shops, nazywanych często charity shops też znajdziesz bardzo oryginalne towary.
I po tym wstępie chciałabym pokazać , jak ja followed the advice - posłuchałam rad, o których dyskutowaliśmy na lekcjach.
Poniżej moje nowe hobby, fotografowanie i jeżdżenie na skuterku  /najpierw uczenie się/  w  Mediterranean entourage. Coctaile zamieniłam na wino, na pot luck party/ składkowa impreza/ poczekam, kiedy wy go away i  mnie odwiedzicie oraz przywieziecie polskie smakołyki. Wtedy zorganizujemy i splash w morze, i bar hopping po okolicznych winnicach, i sightseeing, i wszystko. And we we will enjoy the privileges of the privileged class. It`s the finest thing in this fine pretty world. Tak mówią w filmach, my też możemy, why not?
Na skuterku wśród winnic i oliwek


2 komentarze:

  1. We miss you too.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, tylko pozazdrościć - rozwijaj swoje pasje! życie jest tylko chwilą i bardzo się cieszę, że są ludzie tacy, jak Ty, którzy potrafią czerpać z niego, co najlepsze. Pozdrawiam Iwona z O-ca

    OdpowiedzUsuń