Gajówka.

Gajówka.
Gajówka. Widok z naszej sypialni w maju.

O mnie

Moje zdjęcie
Witam u siebie. Lubię pisać o życiu, podróżach i trochę o przemijaniu.

czwartek, 9 lutego 2012

Winter in Poland - Zakopane

Narciarski obóz przetrwania w ubiegłym tygodniu w Zakopanem, gdzie notowano temperatury poniżej minus 25 stopni. Zastanawiam się, co mam jeszcze napisać, bawiłam się bardzo miło i w wesołym towarzystwie, było pięknie dookoła, jak widać na zdjęciach, miałam uroczy widok z okna, wypełniony czas różnymi atrakcjami, myślałam o gościach Witkiewiczówki, Kozińcu i wszystkich moich dawnych wakacjach letnich i zimowych spędzonych w Zakopanem. Nie byłam tam 10 lat, a zimą to nawet 20. Te nostalgiczne podróże zawsze na mnie źle wpływają. I na pewno wolałbym teraz być tam, gdzie w zeszłym roku o tej porze, czyli na Florydzie, albo chociażby  z mężem we Francji. Już niedługo będę i to jest jasna strona tej  zimy.

8 komentarzy:

  1. Ech:))) ZAkopane super sprawa...ja np.: nie moge do Zakopanego i z tego powodu troche Ci zazdroszcze, ale bardzo pozytywnie Ci zazdroszcze.:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie! Chociaz nie wiem jak moglas jezdzic na nartach przy temp. -25 stopni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu, w godzinach między 11 a 14 było ok 10 stopni. A na wieczornym kuligu zamroziło nas do wspomnianej wyzej temperatury. Nie przeszkodziło to nam spiewać, tzn wykrzykiwać kolędy i słynną piosenkę " Kulig".
      Ten wyjazd był dla mnie przezwyciężeniem moich słabości i umiłowania wygody ponad wszystko.Odkąd jestem z Kimem,myslałam, ze juz nigdy calej zimy nie spędzę w Polsce i nie wybiorę sie na narty tutaj. Bo z upodobaniem zaczęłam woleć ciepłe klimaty, ale zima naprawdę bywa piękna, zeby nie za zimna. I teraz Kim już obiecał zabierać mnie chociaz na ski-bar w nasze nieodległe Pireneje i Smoky Mountains w US. Ja na to, ze wolałabym Aspen:) Byl bardzo zazdrosny o ten mój wyjazd. Ale mnie to bawiło!

      Usuń
  3. Zapomniałam zupełnie, że w Zakopanem może być tak ładnie! Ja pamiętam z tego miasta przede wszystkim wypełnione ludźmi Krupówki, za którymi niestety nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękne zdjęcia, jak pocztówki, aż się nie chce wierzyć, że tam jest tak pięknie! Może kiedyś uda mi się pojechać na narty do Zakopanego. Zazdroszczę Ci! Szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mojego męża bardzo intryguje twoje zdjęcie! Ta czerwień z szaroscią. I tez mu było zal, że nie mógł tu przyjechać, zwlaszcza,że w młodosci byl instruktorem narciarskim.
      Jaszczurówka wygląda jak zasypana sniegiem świątynia buddyjska.
      A na Krupówkach nie było tak źle, ja przesiedziałam w knajpce z grzańcem, obserwując ten próżny tłum.
      Zamieszczę może więcej zdjęć, jak sie tak podoba. Jestem tez na takiej stronie http://www.ipernity.com/doc/206505 Francuscy znajomi mnie namowili i tam mam duzo zdjec, ale nie rozszyfrowalam tego programu do konca. Wszedzie trzeba byc takim aktywnym, a mi sie nie zawsze chce.

      Usuń
  5. Looks good sitting here in the warmth :-)
    A completely different view of Poland, very nice.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo góry są piękne dla tych, którzy je czują i lubią w nich odpoczywać . Mnie natomiast ciągnie do Alp szwajcarskich...
    Iv

    OdpowiedzUsuń